Although it is very close to 27 January, and my goal is still very far off, but I will continue my action. And my marriage proposal video will also be broadcast on the same day. I hope you will continue to give me encouragement and also bleesings. Thank you very much.

虽然已经很接近1月27日,而我的目标还是非常的遥不可及,但是我还是会继续我的求婚行动。而我的求婚录像也将会在当天播出。希望你们继续给我鼓励与祝福。衷心的感谢你的支持与鼓励。


(To all of you, i am very sorry to say that i leave this blog these two months, because i am busy with my work. Please believe me, i am not try to fool you by this blog. I am really wanna to propose to my girlfriend, sincerely.)

(大家,我必须向你们说声抱歉,因为我这两个月都没有到这里来更新讯息,因为我正忙于我的工作。但是,请相信我。我绝对不是利用这个部落格来愚弄你们。我是真心诚意地希望得到你们的祝福,来向我的女朋友求婚。)